Automobilist verdwenen nadat auto in sloot belandt in Arnhem

ARNHEM – In een sloot langs de Achterstraat in Arnhem werd in de nacht van donderdag op vrijdag een auto aangetroffen. Het voertuig werd ontdekt door twee voorbijgangers die na het kijken van de voetbalwedstrijd van Oranje lopend naar huis waren. Toen het tegen de ochtendschemering was, zagen zij de auto in het water liggen en belden zij de hulpdiensten.
De melding kwam omstreeks 03.45 uur binnen, waarna de hulpdiensten met spoed ter plaatse gingen. Bij aankomst bleek er niemand meer in of bij het voertuig aanwezig te zijn. De bestuurder was verdwenen. Meerdere zoekacties werden uitgevoerd om uit te sluiten dat er nog iemand in het water lag, maar daarbij werd niemand aangetroffen.
De auto was vermoedelijk in een bocht rechtdoor gereden en vervolgens in de sloot beland. De politie startte een onderzoek naar de toedracht en de bestuurder. Het voertuig werd geborgen en raakte vermoedelijk total loss.
U kunt ons voortaan ook volgens via Whatsapp! https://whatsapp.112nederland.nl
Foto’s: Roland Heitink / Persbureau Heitink



